Recension...

Var på Ladies Night igår. Kändes som tusen mil dit, när vi åkte. Men satan va sköj det var!! Bäst var allsången i uppvärmningsnumret, David Stenmarck som är producent för alltet sjöng "No woman, no cry". Och hela stället kokade två gånger.. första gången man såg skymten av Magnus Samuelsson =)
Och andra gången när Martin Stenmarck & Andreas Johnson brände av "Living on a prayer". Jag vet, det låter urtöntigt alltihop, men stämningen var superbra. Maten å andra sidan var sådär. Torr smaklös kycklingfilé...
och stackars min kollega vid ett helt annat bord som fick paprikasås hälld över hela ryggen =S
De andra som jag hade med mig dreglade över den där Byggar-Matte som var med i ett par nummer. Fattar inte det riktigt. Men Martin är ju en snygg karl. En riktig man. *suckar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0