Minnen..

Minnesbilder dök upp i morse, som snapshots... för jag åt knäckemacka med paprika&chili-färskost. Fick flashbacks till ett tält på Gotland -99. Cykelsemester, vi cyklade 14 mil på en vecka. Vi åt från stormkök varje dag. Och till frukost åt vi polarbröd med chilifärskost på tub. Den finns inte, den fanns bara -99-00 tror jag. Har saknat den osten sen dess. Jag var såå smal då, minns de där jeansen i tumstorlek 28! Jag hade en airspraytatuering på armen av en delfin i solnedgång. En kväll blev jag så aspackad att jag inte kunde gå, bara satt på en bänk på en gata i Visby och kräktes gång på gång. Bredvid satt M. & åt kebab... emellanåt frågade han mig om jag kunde se klockan en bit ner på gatan. När jag till sist kunde se vad klockan var, så cyklade vi "hem" till campingen. Hej, spriförgiftning?

Chiliost på polarbröd. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0