Märkligheter.

Jag har skaffat ny mobil, den kom i fredags. Igårkväll messade jag till de flesta i mina kontakter att jag har nytt nummer. Efter en stund ringer det, ett mobilnummer ser jag på displayen, jag svarar och någon säger på stockholmska: "Jag har fått ett sms från dig här, det står att du har nytt nummer. Jag vet inte vem du är." Jag svarade: "Jaha då har det nog kommit fel." Han: "Ja jag ville bara kolla vad det var." Jag: "Ja, du behöver ju inte spara numret heller." Han: "Nej, ok. Hejdå."
Väldigt mysko. För skulle snubben ringt från ett nummer som jag HAR i mina kontakter, under nån som bytt nummer, då skulle ju den personens namn ändå stå i displayen. Jag fattar ingenting. Jag har inte hittat igen numret bland kontakterna heller, jag har kollat igenom alla som jag inte har kontakt med ofta. Hm.

Märklig film såg jag igårkväll - Zombieland. En zombiekomedi med Woody Harrelson. Jag älskar ju Woody. Filmen var som sagt ytterst märklig, men av mig får den ändå högt betyg bara för att Woody är så underbar, har sån härlig humor och spelar så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0