Läpptips...

Insåg just hur totalt efter jag är när det gäller nya skönhetsprodukter. Hittade ett lip gloss här hemma som inte är mitt. Testade det för jag hittade inget av mina egna, och jag sket i att det förmodligen är en mindre bakteriehärd i den lilla flaskan. Och jäklar vilka snygga läppar jag fick! Och det pirrade i läpparna, efter en stund kom en fräsch, kylande känsla. I loved it! Så googlar jag namnet: Sally Hansen Lip Inflation tror jag det hette. Och inser att det är en s.k. Lip Plumper. Som innehåller konstiga grejer som ingefära och kanel och ska göra läpparna pulserande och större. Jag visste inte att det fanns. Hur efter är inte jag då, haha?
Googlade lite mer och har efter granskning fått fram att den absolut bästa plumpern ska vara "Too faced lip injection extreme" och den finns att köpa här.
Men jag gillade verkligen Sally Hansens, och jag tror den är beroendeframkallande?? Den finns iaf på Lindex och kostar runt hundralappen, ett billigare alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0