hoping for a new -or my old- body...

Imorgon börjar det... !
Imorgon får jag min nya medicin som ska få kilona att rasa av mig! Egentligen måste man ha ett BMI på över 28 för att få medicinen, men jag har fel på ämnesomsättningen och har gått upp ca 20kg på ett par år pga det. Så NÅT måste göras! Jag har gått från storlek 36 till storlek 42, på byxor. I kid you not!! Det mesta sitter på magen och rumpan, och nu ska det BORT för jag känner inte igen mig själv längre. Och då är det illa.
Nu gäller följande:
-undvika kolhydrater.
-undvika alltför mycket fett.
-grönt te
-frukt
-massa vatten
-skogspromenader
-yoga
-aerobics
-crosstrainer

Och hålla tummarna för att jag slipper biverkningar. Men de vanligaste är (enligt vad jag hört) muntorrhet & sömnlöshet, och det kan jag nog leva med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0