en annan grej att störa sig på...

ok, follow me.. detta händer väldigt ofta; jag kollar på ett tv-program eller en serie. När det är reklam går jag på toa eller går ut med vovven. När jag kommer tillbaka har kocken bytt kanal och kollar på vad han vill se. Vilket är nåt om bilar, motorcyklar eller nåt kockprogram som jag absolut inte vill se. När jag då påpekar efter en stund att kanske reklamen på den kanalen jag kollade på kanske är slut nu, då blir det suck och stön och "du bestämmer jämt". GAAAAAAAAAHH! *allergisk reaktion
But why går inte karlsloken och kollar på lilla tv:n vi har då, om han nu ville se nåt annat? Eller varför ber han inte mig göra det? Utan alltid samma ritual av suck och stön efter ett reklamavbrott...

en annan grej... när han ska ordna nåt.. han säger t ex "Ja vi har fel på elen, ska ringa el-kalle imorgon som jag känner..." så gör han aldrig det sen!!! Så får vi gå runt här och byta proppar eller köpa tusen glödlampor.. tills jag till slut blir galen och typ skäller ut honom för att han aldrig gör nåt som han lovat - DÅ händer det jävligt fort vill jag lova! Varför ens säga sånt om du vet att inte har tid??

för övrigt älskar jag min karlslok.. =)
men undrar lite hur olika man kan va i ett förhållande utan att till slut...störa ihjäl the löööv? (väldigt olika tydligen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0