1a på länge...

Oh my God va länge sen jag gav upp den här bloggen for dead!
Men nu e jag tillbaks. Med vassare tunga & mer klös i tangentbordet... eller nåt!

*

Kände att jag måste ventilera. Jag flyttade från Sthlm för 3 år sedan. Då tappade jag all kontakt med min vän R. Min best poler i 3 år! Vi delade allt... det mesta iaf... Och så bara.... BORTA!  Mest för att hon slarvade bort sin mobil och blev tvungen att byta nr. Så mkt vet jag. Hon har skyddad identitet eller nåt sånt, därav kan jag omöjligt få kontakt med henne sedan dess. Jag har haft en gammal e-postadress, som jag inte trodde var aktuell längre. Så ikväll... är hon online men med status "upptagen" på MSN! Och jag blev så glad... så ända in i hjärtat glad.. Skickade genast iväg 2 mess... men inget svar... =/
Om hon blev lika glad, skulle hon väl svara?
Men jag vet att hon fick mitt mobbenr via en bekant för en tid sedan... & hon har ändå inte hört av sig...

Varför? R..... Du betyder mkt för mig, du var en del av en sorglig men viktig tid i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Stefan A

Tips: www.mobila-posten.se
En bra tjänst för oss medskyddad identitet!

2008-03-17 @ 08:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0