Bastning

Mitt i valvakan bestämde jag mej för att sätta på bastun. Mannen vill också basta.
I bastun (60 grader senare) och med en folköl i handen undrar mannen om man kan hälla vatten över stenarna. Eftersom stenarna är jävligt få och jävligt nära själva elslingorna som är glödgade, säger jag "Nä men gör inte det, man vet aldrig...det är ju el ändå."
Mannen stänker vatten på stenarna. Det fräser till.
Efter en stund undrar mannen om han ska hälla folköl på stenarna. Jag: "Nä jag tror INTE det är en bra idé. Men nu har jag bastat färdigt." Mannen vill basta en stund till. Jag ställer mej i duschen. Något luktar bränt. Riktigt bränt. Jag börjar tro att det brinner.
Jag: "VAD HAR DU GJORT???"
Mannen: "Jag hällde ölskum...ja vadå, det är inte ens rökfyllt härinne!"
Jag stänger av duschen. Badrummet är rökfyllt.

Alltså, hur många hjärnceller har män, helt ärligt?
Jag överväger seriöst om jag ska bli lesbisk. En tjej skulle aldrig vara så in i helvete pantad.

För övrigt är jag tveksam till om bastuaggregatet någonsin kommer funka att använda igen. Kommer det lukta bränt varje gång eller... *suckar* Jag som älskade min bastu. Sååå mkt.

Kommentarer
Postat av: G

Först: förlåt mitt otaktiska inlägg. Du, om någon, borde ju veta och du verkar väldigt stark. Jag hoppas du inte tog illa upp eller nåt.. (kram!)

Sedan: hahahahahhahaa.. vilket roligt inlägg! Han är som de flesta män - helt hopplös och bara MÅSTE prova sig fram.. ;)

2006-09-17 @ 23:45:38
URL: http://monogam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0