Abstinensfri

I'm back. Nästan två hela veckor utan internet. Men nu har jag/vi flyttat. Och jag har börjat nya jobbet. Det har varit både roligt och nervöst... men det har gått helt ok än så länge. Alla är så snälla och hjälpsamma ju =)

Trots att jag gått kurs inne i Örebro har jag inte hunnit utforska stan så mycket... men det kommer väl.

Annars bor jag fint... jag gillar allt, utom de vidrigt stora spindlarna på balkongen. Jag skojar inte, jag har ALDRIG sett så stora spindlar. Frågade sambon (som inte bor här än) om de verkligen kan vara svenska. Dryg som han är svarade han: Spelar det någon roll, ska du prata med dom?
Spindelnäten är sånadär fint vävda som man bara ser i tecknade serier, och de är också skitstora. Hur äckligt som helst! Jag törs nästan inte gå ut där.....

Hur som helst har jag faktiskt bara saknat internet för två saker: 1) betala räkningar och 2) eniro (t ex kolla om de finns willys här på orten etc...)
Helt abstinensfri, det var ju riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: G

Nä, fiiiiiii fan för såna där stora äckliga spindlar! Jag skulle VÄGRA gå ut på balkongen innan sambon kommit dit och visat att han är man enough att ta bort dem! ;) Vad skönt att det gått så bra på nya jobbet! Kram!

2006-09-02 @ 10:12:13
Postat av: G igen

Du.. jag kilade in på JC idag och fick tag i ett par STÖRTSKÖNA och ASSNYGGA stuprör. Så jag vågade ;) Tack för tipset!

2006-09-02 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0