Weird Lista

Hittade denna utmaning, en lista att fylla i hos Linda K. Alltid något att göra såhär på nattkröken...

1. Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4.
"bestående av de internationellt sett mest framträdande forskarna inom det" (Rapporter och uppsatser, Backman)

2. Stretch your left arm out as far as you can.
To the left - papper om kurslitteratur. Rakt fram - datorskärm.

3. What is the last thing that you watched on TV?
Seinfeld på ZTV.

4. Without looking, guess what time it is.
Typ runt kvart över två på natten.

5. Now look at the clock. What's the actual time?
02:21 (pip)

6. With the exception of the computer, what can you hear?
Det blåser in nån ventil. Smatter mot tangentbord.

7. When did you last step outside? What were you doing?
Igår. Var ute & käkade med mamma.

8. Before you started this survey, what did you look at?
The mighty blängelblogg.

9. What are you wearing?
Linne, hipsters och dunsockor.

10. Did you dream last night?
Ja, men jag har glömt nu. Det var nåt mysko iaf...

11. When did you last laugh?
När jag kollade på Seinfeld för nån timme sen och Kramer gick kommando (utan kalsonger).

12. What is on the walls in the room you are in?
En almanacka med katter, en bokhylla, en tavla.

13. Seen anything weird lately?
Nej inte vad jag kan komma på...

14. What do you think of this quiz?
Tar det aldrig slut? Och vilka tråkiga svar jag har?!

15. What is the last film you saw?
Stealth. Med Jamie Foxx & Jessica Biel, bl a. Spännande, men njae.. halvbra.

16. If you became a multi-milionaire overnight, what would you buy?
Vad som helst som min familj, nära & kära ville ha. Och till mig själv.. en sommarstuga på Gotland. Kanske.

17. Tell me something about you that I don't know.
Hm.. det står verkligen stilla.. jo. Kan ju berätta att jag brevväxlar (gamla hederliga brev) med min mammas syssling i USA. Intressant?!

18. If you could change one thing about the world, regardless of guilt or politics?
Alldeles för svår fråga såhär mitt i natten! Vad andra svarat låter så lame.. "se till att inget barn far illa någonstans i världen". Det är ju inte realistiskt. Men vad är det?

19. Do you like to dance?
Yes box!

20. George Bush?
Nä. Han ser galen ut..blicken. Tror han är väldigt trigger happy. Farligt för resten av världen.

21. Imagine your first child is a girl, what do you call her?
Emma eller Ida.

22. Imagine your first child is a boy, what do you call him?
TIm kanske. Eller Viktor.

23. Would you ever consider living abroad?
Nej. Jag skulle få hemsk hemlängtan. Det skulle vara Danmark möjligtvis då.

24. What do you want God to say to you, when you reach the pearly gates?
"Alla du känt och älskat, som gått vidare, finns här och väntar på dig"

25.  4 people who must also do this meme in THEIR journal:
Ingen speciell.. Alla som vill, men kommentera gärna om ni gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0