Studio Virtanen

Jag kollade för första gången på reprisen av Studio Virtanen med allas vår Fredrik "Virren" Virtanen, på ztv nyss. Jag tyckte att gästerna var intressanta (Ola-med-sprit-boken, vilken hunk! Come to mama...) och kul med små klipp från andra kanaler/serier. Virtanen själv var lite mer "Virren" än Virtanen, tycker jag. Han såg väldigt nervös ut, speciellt i början av avsnittet. Men man får väl ge killen ett break ändå, hur lätt är det egentligen att bli programledare för en talkshow, bara sådär? Klart han e nervös! Alla hans bloggfans kollar väl. Han blir nog varm i kläderna snart!

*

När sambon kollat färdigt på reprisen av Prison Break ska jag försöka övertala honom att köra lite need for speed mot mig...



Kommentarer
Postat av: Ola Lauritzson

Tack för trevliga kommentaren!
Here I come Mama ;-)
/Ola

2006-01-23 @ 20:06:06
URL: http://www.lauritzson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0