Personlighetstest

Jag gjorde nyss ett personlighetstest som jag för övrigt hittade på den här bloggen. Du var inte den enda som missade det, Hanna..

Resultatet, då... Undrar om jag egentligen borde berätta det..? =)
* Borderline = Very High
* Dependent = Very High
* Histrionic (drama queen typ) = High
* Avoidant (social fobi etc) = High
Resten var Low..

Om dependent-personligheten står det följande:
  • Difficulty making decisions (stämmer, men jag har blivit mkt bättre på senaste tiden..)
  • Feelings of helplessness when alone (stämmer ibland...)
  • Suicidal thoughts upon rejection (Nä!)
  • Submissiveness (Va? Fattar inte ordet eller innebörden)
  • Deeply hurt by mild criticism or disapproval (Har väl hänt att jag tagit åt mej)
  • Unable to meet ordinary demands of life (Nää! HALLÅ! So NOT true!! Däremot min bror! Ojoj...)
Om borderline står det:
  • Self-injury or attempted suicide (nä)
  • Strong feelings of anger, anxiety, or depression that last for several hours (Inte nu längre)
  • Impulsive behavior (Ja ibland)
  • Drug or alcohol abuse (Nä)
  • Feelings of low self-worth (Ja men börjar bli ok)
  • Unstable relationships with friends, family, and boyfriends/girlfriends (Stämmer)
Katten åt förresten upp käket jag lade ut. Och så blev han tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0