På natten kommer Orden


Jag har inte bloggat så mycket än i år. Det beror på att hela dagarna är mitt huvud bara tomt, ekande vacuum. sen på nätterna, när jag ska sova - då vaknar hjärnan till liv och jag kommer på allt det där som jag skulle vilja skriva. Alla ord bara rinner ut ur hjärnan då. Men då ligger jag ju redan i sängen, datorn avstängd, sambon bredvid, va fan ska man göra? Kliva över sin älskling som vaknar abrupt och undrar var man ska, svara "Eh..måste blogga.." lite diffust och sedan sitta framför datorn och skriva, skriva, skriva, en hel natt? Han skulle tro att jag var störd?

Och nu såhär mycket senare har jag ingen aning om vad det var för ord som bara rann ur mig inatt när jag låg sömnlös mellan katter och man. men jag vet att det var some good shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0