Och en till...

Fyra jobb som jag har haft:
1. IT-konsult
2. Städare på stålindustri
3. Sommarjobbare på kyrkogården
4. Sommarjobbare för kommunen

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. "You've got mail"
2. "Dirty dancing"
3. "Apollo 13"
4. "Sällskapsresan"

Fyra platser där jag har bott:
Om jag vill fortsätta ha en hyfsat anonym blogg, kan jag inte svara på detta mer än:
1. Dalarna
2. Stockholm
3. Dalarna

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Prison break
2. O.C.
3. C.S.I.
4. Desperate housewives

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Gotland
2. Grebbestad
3. Rhodos
4. Cypern

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Hotmail
2. Linda Skugges blogg
3. Spray mail
4. Blocket

Favoritmat:
1. Thai
2. Husman
3. Grekiskt
4. Kinesiskt

Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. Någonstans där det inte gör ont i hjärtat o. själen (djupt, va?)
2. Sovandes i sängen (insomnia)
3. Göteborg (kanske?)
4. Stockholm (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0