Ny bh-storlek

Ok, jag måste bekänna; Jag har blivit lite av en shop-a-holic. Idag råkade jag kika in i H&M:s fyndbutik på nätet. Och vips så hade jag beställt en bh och tre toppar. Aj aj. Inte bra. För det ska ju betalas sen också. Suck och stön.

För några dagar sen zappade jag förbi Tyra Banks Show på tv. Avsnittet handlade om bröst. Hon berättade hur man räknar ut sin bh-storlek, tydligen har ca 80% av alla brudar fel storlek... och när jag hade letat på en svensk storleksguide på nätet och räknat ut min storlek, så jorå. Jag har också gått runt med fel bh-storlek i flera år. Och när jag tänkte efter så har jag faktiskt stört mig på att mina bh:ar suttit lite taskigt ibland. Hur som helst: Jag trodde jag hade b-kupa, men jag har visst a-kupa. Så i fredags efter tentan gick jag & Sandra ut på bh-search... jag köpte tre push-up i min "nya" storlek och de sitter så jäääävla snyggt! Helt überlycklig... =)

För övrigt tog Tyra död på ryktet att hon skulle ha sillisar, en gång för alla.
1) Hon tog av sig sin push-up bh (under tröjan), så man tydligt kunde se vilka hängisar hon faktiskt har.
2) Hon lät en doktor undersöka brösten och sen gjorde de en ultraljudsundersökning i studion så man tydligt kunde se att hon inte hade någon form av tutt-implantat. Way to go girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0