En framtida receptblogg?

Jag funderade lite på att ändra design på bloggen, men nej. Hittade inget som var jag lika mycket som det här. Stilrent, ska det vara. På nåt sätt.

Funderar också på att starta en receptblogg. Dels lägga ut egna, dels länka till andra bloggares recept. Men jag vet inte. Både vill och inte vill...
Idag åt jag en himmelskt god knäckig fruktpaj som jag hittade hos Hemliga Pappan. Jag kunde ju börja med den ;)

Och så inser jag nu att jag ibland skriver för mycket i varje inlägg. Buntar ihop en hel dags upplevelser eller intryck som inte har med varandra att göra. Det är dumt. Blir ju färre inlägg på det viset... å färre läsare förmodar jag. Bättring Tesa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0