Tio till ett...

~Tio första ~

Första bästa kompis: Jenny. Fortfarande en av de bästa!
Första bil: VW Passat 1,8T -99. I love it!
Första kärlek: Frank på lågstadiet. Men han hade sju andra tjejer. Samtidigt. Jag gjorde slut.
Första semester: Kanske Idre Fjäll. Kanske Öland. Not sure.
Första jobb: Trädgårdsarbetare åt kommunen en sommar.
Första skiva: Fick Carolas "Främling" när jag var fyra bast 1983.
Första riktiga kärlek: Micke. (jag var runt 16)
Första piercing: I öronen, skaffade inte förrän jag var 25!
Första konsert: Rocktåget -91 i Eskilstuna på Parken Zoo. Lena Ph, Nicklas Strömstedt & Tomas Ledin.

~Nio sista~

Sista alkoholdrycken: En drink igårkväll: Sprite, Lemon mix & Bacardi Razz.
Sista bilfärd: Igårkväll när jag körde några mil i nya bilen, bara för att!
Sista filmen du såg: Att göra en pudel.
Sista bubbelbadet: Några månader sedan.
Sista spelade cd: Anna + Idde - "Vägar Hem".
Sista gången du grät: Idag.
Sista måltiden: Åt några mackor & en kopp kaffe till lunch.

~Åtta har du nånsin~

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej.
Blivit arresterad? Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja.
Varit på tv? Bara som publik till talkshows.
Fått ditt hjärta krossat? Ooo ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej.
Haft ett one night stand? Nej.
Busringt till någon? Självklart!

~Sju saker du har på dig~

1. Strumpor
2. Lee jeans
3. Hipsters
4. blå pikétröja
5. blå pushup-bh
6. vit svettis-cardigan typ
7. rosa hårsnodd

~Sex saker du gjort idag~

1. Ätit frulle
2. Köpt böcker
3. Åkt bil
4. Ätit mackor
5. Packat en kartong med flyttgrejer
6. Bloggat

~Fem favoritsaker (ingen spec. ordning)~

1. Mitt gamla gosedjur från barndomen
2. Ett grattiskort från Pappa
3. Förlovningsringen
4. Datorn
5. Ett gammalt prydnadstroll

~Fyra personer du kan berätta allt för~

1. Anna
2. Lisa
3. B.
4. Sara

~Tre val~

Svart eller vitt? Kan inte välja.
Sommar eller vinter? Sommar! Hatar att frysa.
Choklad eller chips? Chips.

~Två saker att göra innan du dör~

1. Skaffa plasteka med motor.
2. Skaffa barn.

~En sak du ångrar~

Att jag inte tog till vara tiden med de som nu är borta. Medan tid fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0