Öppet brev till Patrik Sjöberg

Patrik Sjöberg- Om jag hade din mailadress skulle jag skriva ett mail som lät ungefär såhär:

Deppa inte ihop. Det är inte värt det. Om svenska folket är så narrow-minded att de går på kvällstidningarnas linje och stämplar dej för evigt, då kan man ju undra vad/vem det är fel på. Helt seriöst, du får skylla dej själv vad gäller ev. straff för brottet. Men detta- att dessutom till råga på allt bli uthängd i media på detta fruktansvärda sätt, det förtjänar varken du eller någon annan.

Upp med hakan, mannen! Det finns även svenskar/-or som ser igenom allt det där, och gillar dig TROTS att du begick ett misstag. Du har gjort fruktansvärt mycket för friidrotten som iallfall jag alltid kommer minnas. Oh my God- så du är inte heller perfekt?? Vilken överraskning. Det är inte jag heller. Ingen är det.

Ingen som inte känner dig utan och innan har rätt att döma dig.


Puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0