Jävla helvetes k*kflytt!!!

Dagen började med att vi preciiiiis missade soptippens stängningsdags. Vi som har hur mkt skit som helst att skicka på återvinningscentralen. Och idag var enda dagen innan flytten..... etc.
Så vi fick åka 4 mil till närmsta stad där tippen stängde 15 istället. Halva dagen borta där.

Sur, trött & grinig skulle jag nu göra käk. När pommes fritesen var klara i ugnen ställde jag in den färdiggrillade kycklingen där. I sin lilla plast-frigolit-låda. "Går den att micra så går den väl att ha i ugnen också" var min puckade tanke. Förstörd mat? Näää. Tror du den smälte???

Bör tilläggas att jag ALDRIG lagar mat för jag är sambo med en kock. Därför har jag bara två hjärnceller avsatta för köksbestyr. Och de två kommunicerar inte med varandra av personliga skäl.

Kommentarer
Postat av: G

Hoppas flytten går bra! När ni kommer på plats whereever ni nu skall flytta så kan vi ju snacka lite snack på msn :) Kram!

2006-08-20 @ 11:48:58
Postat av: G

Nä, nu får du ta och komma tillbaka.. :)

2006-08-24 @ 18:01:06
URL: http://monogam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0