Englas äggröra

Jag tycker att Engla har en väldigt bra blogg i mode-kategorin, men jag är långt ifrån modeslav. Jag brukar kika in där och se på de fina bilderna & läsa om kändisarnas kläder mest. Se vad som är inne, hur dyrt det är och hur långt ifrån det jag är. Typ.
Engla skriver krönikor för Stylesearch.se nu. Som sagt brukar jag tycka att Engla skriver på ett "bra" sätt, men den här krönikan... Gud så hurtigt??? Jag tänker osökt på Kristin Kaspersen när jag läser. (Hon som yogar och dricker te i kofta hela dagarna trots jobb och femtiofem småbarn.)
Och tänk vad många fjortonåringar som sitter med äggröra i håret nu! Jag tror knappast att Engla kletar äggröra i håret, men de stackrarna tror ju det nu. Jag tror att Engla sitter hemma och myser och undrar vad hon ska hitta på för klet till nästa gång =)

*

But that's just me.

Kommentarer
Postat av: petra

ha ha - detta var ett enastående roligt - fast lite tragikomsikt också - inlägg!!!

2006-08-18 @ 20:42:29
URL: http://sallyklee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0