En dröm om jul...

Inatt drömde jag att jag hade ett seriöst förhållande med en man som var nästan 25 år äldre. Vi firade jul ihop. Hans exfru var med, och jag var livrädd för henne och trodde att hon skulle se mig som nåt ont, typ "den andra kvinnan". Men hon var hur trevlig som helst. Och hans vuxna barn var med. De var också hur trevliga som helst, dom bara "Ja, bara pappa är lycklig så är det väl bra". Och så var vi i nån liten stuga. Alla höll på med paket. Men jag minns inte om vi slog in julklappar eller om vi delade ut. Ja, ja. Whatever.

*

Min drömtydningsbok ligger nerpackad nånstans för flytten. Så jag har ingen aaaaning om vad det betyder. Men det var en bra dröm, en riktig helylledröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0