Bokutmaningen

1. En bok som förändrat mitt liv.
"Relationsakuten" av Philip C. McGraw.

2. En bok jag läser mer än en gång:
"Frestelsernas berg" av Jonas Gardell.

3. En bok jag skulle vilja ha med på en öde ö:
"Robinson Crusoe" kanske, för att få lite hopp (Daniel DeFoe). Absolut inte "Flugornas Herre" iallafall (William Golding).

4. En bok som fick mig att skratta:
Alla böcker av Marian Keyes.

5. En bok som fick mig att gråta:
"Kl. 10.31 på morgonen i Khao Lak" av Pigge Werkelin.

6. En bok jag önskar hade skrivits:
"Så tar du RÄTT avgörande beslut angående resten av ditt liv" av... ?

7. En bok som inte borde skrivits:
Vet inte om det finns nån. Alla böcker är väl bra för någon, någon gång. Men jag fattade aldrig den där "Powerbook" av Jeanette Winterson. Den var helt värdelös. Lösryckta ord som inte ens bildade hela meningar. Ingen story heller.

8. En bok jag just nu läser:
Har just läst ut "Den ryske vännen" av Kajsa Ingermarsson.

9. En bok jag tänkt läsa:
Jonas Gardells nya.

10. Skicka vidare till fem andra bloggare:
Ingen läser ju min?! Men ok, jag säger iaf
Therese
och
Sofia
Även Stentäpp då om han läser, vilket jag inte tror (?)

Kommentarer
Postat av: Therese

jag fattar inte??

2006-08-12 @ 00:18:44
URL: http://thereseheed.blogg.se
Postat av: Therese igen

jahaaa, okej ; )

2006-08-12 @ 22:23:57
URL: http://thereseheed.blogg.se
Postat av: Sofia

Ojoj det här var svårt! Får jag klura lite på...

2006-08-15 @ 15:57:48
URL: http://sofiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0