Videokväll igår

Eftersom jag inte har haft tid att se säsongens första 2 avsnitt av Desperate Housewives, säsongens första The 4400, och senaste Robinson-avsnittet så blev det en låååååååååång videokväll med sambon igår, och vi tittade på allt ovanstående och en snutt av Dolce Vita också.
Emma Andersson
är den goaste, gladaste och finaste människa jag vet. Jag tycker inte att allt hon gjort är speciellt smart, men jag tycker att hon utnyttjat sitt kändisskap på ett j*kla smart sätt. Hon har ju skrivit ett miljonkontrakt med kanal5 för bövelen!! Men det vidrigaste jag sett på TV på länge var faktiskt Beiron Andersson, den där gamla schenkenberg-kopian. Han bara skröt, skröt och namedroppade...  Han hade ätit middag med Calvin Klein, han brukade luncha med "underbara tjejer" som Emma Sjöberg, han hade fått sexiga blickar av Madonna "på jakt efter ny pojkvän"... *spy på*
Någon som vuxit till sig och blivit snygg var den där ljusa A-teenskillen. Dhani? Han kommer bli en riktig hunk en dag, sanna mina ord...

Kommentarer
Postat av: Loma

FINASTE människa? Alltså, fin som "snäll", "omtänksam" etc? DET var lite överdrivet ;) fast glad är hon. :P

2005-09-19 @ 17:06:35
Postat av: Tesa

Njäe jag menade fin som i vacker.

2005-09-19 @ 19:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0