Samtidigt...

..som jag verkligen längtar asmycket efter barn* just nu, så skulle jag gärna vilja hinna åka på en kärlekssemester till med pojkvännen först (vi har bara varit på 2 utlandssemestrar någonsin under 7,5 år). Jag skulle väldigt gärna ha en mer stabil ekonomi först, jag skulle vilja köpa lite nya möbler från IKEA, jag skulle vilja ha en ny(are) Toyota, jag skulle vilja ha sett Thailand. Och innan jag/vi har gjort allt det där så har jag/vi knappast råd att skaffa barn.

Så kanske är det inte bara av ondo det blivit såhär med studier och skaffa-barn-sent (sent enligt mig). Kanske ordnar bara nån högre makt till det lite snyggt, så att vi inte skaffar barn innan vi hunnit göra allt det där?

*Se nåt tidigare inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0