PMS

Idag har jag haft jordens PMS-besvär. Jag bara grinar, grinar och grinar. Jag borde ha vetat bättre än att sätta på en snyft-film. Men den var väldigt bra, jag kan rekommendera den - the note book hette den. Jag har slut på de där anti-pms-vitaminerna jag käkar... vitamin b6 tror jag det är. På burken står det hur som helst pyro...pyri...äh, jag har glömt det med tydligen. Iaf så kan jag rekommendera det med, för det funkar verkligen. Jag har inte blivit såhär pms-gråtig och sur och trött och huvudvärkig sedan jag började med pillren för kanske ett år sedan.

Jag vann auktionen! Så nu får jag ett par nya Levi's 529 för 205 spänn!

Kommentarer
Postat av: Rabarber

Hamnade av en händelse på din blogg. Och kunde inte sluta läsa. Men jag är inte säker på att jag riktigt hänger med... Du är väl idag inte tillsammans med killen som har varit notoriskt otrogen mot dig under alla år?

2005-09-03 @ 20:50:58
Postat av: Tesa

Hej Rabarber,

Jodå, du har fattat rätt. Och nej, jag är varken dum eller blind. Det var slut mellan oss i ett par år. Vi har växt till oss på varsitt håll, kan man säga. Nu har vi det bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig.

2005-09-03 @ 21:09:58
Postat av: Rabarber

Jag tror varken att du är dum eller blind. Jag fick bara en känsla av att du inte riktigt var "klar", då du faktiskt blir ledsen och nedstämnd, även om det "bara" är när du dricker. Men du vet säkert vad som är bäst för just dig. Och kärleken tar sig ofta outgrundliga vägar. Jag är bara lite nyfiken och undrar hur din sambo skulle ha reagerat om du gjort samma sak? Hur som helst. Tack för att du delar med dig.

2005-09-04 @ 09:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0