Ny dator äntligen!

För några dagar sedan beställde jag en ny dator från Ett Datorföretag*. Den här gamla burken jag har nu, den är ca 4 år gammal. Den har blivit fruktansvärt seg på sistone. Man kan inte göra mer än en sak åt gången. Att s(m)urfa samtidigt som man gör ngt annat går bara inte! Så det ska bli riktigt skönt att få en dator med kraftfull processor och massa RAM-minne, STOR hårddisk... det blir great, det!

Nu måste jag ta en snabb dusch innan jag springer ut till tvättstugan... jag måste äta nåt idag också... Vad 17 ska jag äta? Får kolla nåt Arla-recept. Kocken (sambon) jobbar ju.

*Vill inte göra reklam för det... iaf inte förrän jag vet om det är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0