Ljusare hårfärg

Hm. Jag letade efter den där rödbruna hårfärgen ö v e r a l l t men den fanns ingenstans. Till slut tröttnade jag å tog en annan. En såndär loréal multi-ton grej som man gör slingor med. Så nu har jag ljusare hårfärg än förut... den var brun, mellanbrun kanske. Nu är jag blond i luggen för blekningsskiten satt i längst där. Resten brunt med ljusa slingor... Nej jag tror inte att jag blev speciellt nöjd. Det slutar förmodligen med ett besök hos frillan och så får de färga om håret 2 ggr eller nåt... Åh va trött jag blir!!!!!! Allt detta bara p g a en sak - att jag är så damn otålig jämt! Om jag bara hade väntat tills jag hittat den där speciella färgen då... Om.. Om.. Om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0