Gardinbyte

Idag har jag bytt gardiner i alla rum utom ett - alltså i kök, vardagsrum och sovrum. Och så beställde jag lite nya gardiner till kök och sovrum. Jag bestämde mig för panellängder* till köket, "bon" hette dom. Jag tog två mönstrade blåa och två enfärgade beige. Vad gardinen till sovrummet hette har jag dålig koll på... men det var en beige tunn, skir gardinkappa med långa knytband så man kan justera längden.

När jag ändå var i farten med att göra slut på nästa (kommande) csn-pengar så beställde jag en ny höstjacka, en bh och ett nytt överkast till sängen. Jag tänkte att jag kanske kommer bädda oftare då *s*.....

Pyridoxin heter vitamin b6 förresten! (se föregående inlägg om PMS)

*Jag har aldrig haft panelgardiner förut faktiskt. Såna dök upp i kataloger för ett par år sedan ungefär, då hade jag nyss köpt så fina öljettgardiner.... Intressant...NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0