Fulblogg

Är det såhär man gör en fulblogg?

Gick upp 07.00 tillsammans med sambon som åkte till jobbet. Åt frukost. Tittade på Nyhetsmorgon och blev kär i Carina Bergs bruna tröja. Väntade på en intervju med Idolvinnarna från igår. När den väl kom var den ca 2 min lång. Kl 08.30 gick och la mig igen. Kl 13.00 vaknade jag med ett ryck. Insåg att jag sovit bort halva dagen. Skogspromenad med ena katten. Sätter mig framför datorn, läser bloggar och s(m)urfar runt lite, hittar två pissmyror innanför kläderna (aj) som klängt sig fast på mig i skogen. Försökte sedan plugga i ett par timmar, men det blev mest några mail till Lotta istället. Kl. 16.00 ringde jag Lotta och pratade hårfärg, manikyr & skolor i en timme. Fick mms av gammal vän som bor i Nykvarn(?) och som skaffat en söt jack russel terrier. Kl. 17.30 ringde min sambo, han berättar att han ska hämta nya köksbordet + stolarna ikväll, sedan handla mat. Kl. 17:53 mailade jag mina förslag på boktitlar till allas vår bloggdrottning Linda.

Och nu sitter jag här och fulbloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0