Femman v.34

Veckans femma.

1. Beskriv dina sängkläder.

Mitt påslakan är vitt med rosa-brun-blommigt mönster. Lakanet är blått. Örngottet är grått. Som ni hör matchar ingenting =)

2. Exakt vad har du pa väggarna i ditt sovrum?
En tavla. Motivet är en flaska och några frukter. Det är en äkta målning som jag hittade hos min mammas karl när han flyttade och tänkte kasta den. I övrigt ingenting...tyvärr.

3. Vad finns pa ditt sängbord just nu?
Ett par örhängen. Ett inramat foto. Nässpray. Klockradio. Fluortabletter. Ett glas. En kopp. Ett hårband.

4. Vad tanker du på innan du somnar?
Skolan oftast. Eller relationer. Jag är en grubblare...

5. Hur gor du om du legat två timmar utan att kunna somna men vet att du ska upp tidigt sa du måste somna nu? Kort sagt; vad ar ditt sömntrick?
Ibland går jag upp och dricker en kopp varm mjölk. Ett trick min älskade mormor lärde mig. Det hjälper! Ibland väcker jag min sambo istället och... pussar honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0