Femman nerlagd =(

Läste just att femman har lagts ner... va trist. Jag gillade att skriva sånadär, kändes som att jag fick berätta lite annorlunda saker om mig själv då... inte för att jag vet hur pass intressant det är/var men...

Ser att Linda Skugge länkat till min blogg efter att jag skrev det där... så jag länkar väl tillbax,  =)

Här händer annars inte mycket idag. Igårkväll försvann ena missen för mig (ute) men kom tillbaks just när jag höll på att bryta ihop av oro.
Idag har jag mest sprungit runt och provat kläder, för jag ska på karaokefest hos en fd. tandhyg-stud-polare (hon hoppade av). SingStar rules! Svenska hits blir det ikväll... undrar just hur det kommer låta??
Hur som helst, till slut kom jag fram till den nya partytopen från jc och de nya jeansen från jag-vet-inte-var.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du lät som en superstar!! Snygg top dessutom!
Kan säga att jag inte har nån röst kvar idag...

Kram på dig!

2005-09-17 @ 13:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0