På Folktandvården

1:a dagen på praktiken denna termin. Rolig dag, fick ha en del patienter på egen hand då det bara fanns en handledare för oss två tandhyg-studenter. Men oj vad ringrostig man blivit då... jag hade glömt massor! Men det kommer förhoppningsvis tillbaka, dag efter dag. Egentligen är jag ledig imorgon, men eftersom jag ska till Göteborg på fredag så valde jag frivilligt att komma in imorgon iallafall.
Lite kaos blev det ibland, eftersom den stackars stressade handledaren sprang emellan mig och C.

Det har snöat massor! Jag fick hålla 70 på riksvägen, alla 4 milen hem. Tur att man hann få på vinterdäcken åtminstone...

Igår slocknade jag kl. 21, sov som en sten hela natten. Undrar hur länge jag pallar ikväll då.... det blir långa dagar när man går upp halv 6 och kommer hem 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0