Mias hemlighet

Jag håller just nu på att läsa "Mias hemlighet" av Mia Eriksson. Fortsättningen på Gömda och Asyl. Det är en helt annan känsla i boken nu när hon skrivit själv, utan hjälp från Liza Marklund. Min bror har förresten läst nånstans i någon kvällstidning att Mia inte fått några pengar alls från förtjänsten av de tidigare 2 böckerna, att Liza hade tagit alla pengar... men det vet man väl inte om det är sant... för jag tror att jag läst motsatsen i någon av böckerna, faktiskt.

Det regnar. Jag har köpt en ny pläd på Jysk idag. Jag ska nog ligga under den och läsa lite sen... mys-pysa.

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh, så gott det låter=)

2005-10-02 @ 13:37:28
URL: http://majawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0