Söndagsmiddag

Nu har jag & sambon precis varit på Clas Ohlsson och köpt en massa onödiga saker. T ex en ny elljusstake till advent. En ny taklampa till sovrummet. Med mera. Men jag trodde inte att jag hade så mycket pengar, så jag lade tillbaka den trådlösa musen jag tänkt köpa. Det var ju synd, för när jag kollade efter nu så hade jag visst mer pengar än jag trodde.

Nu håller honungspojken på att laga mat för fullt... jag gjorde fläskfiléfynd på ICA. Helt omärkt fryst fläskfilé för 29 kr/st (dansk). Tur att han är kock så han kan avgöra om det e bra kött eller inte - detta var kanonkvalité sa han! Han har just stekt på medaljongerna, nu ska de in i ugnen med kryddost på. Och så blir det 2 såser till varav en gjord på öl och ölkorv och den andra en kryddig beasås. Å potatis till förstås. Hungrig nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0