Rosenrot dag

Inatt sov jag inte alls. Idag sov jag halva dagen. Sjuk. På kvällen åkte jag ner på stan - som inte är en stad utan en byhåla - och köpte ett paket rosenrot. Så att jag ska kunna hålla mig fokuserad på seminariet på skolan imorgon. Så att jag ska ha koll och säga rätt saker. Så att jag ska se gladare ut än vad jag innerst inne är. Och rosenrot är inte ens klassat som drog. Det är ett naturläkemedel ju. Som man blir glad, skärpt och kåt av.

(Nu låter det som att jag har damp eller nåt och det har jag verkligen inte men livet är inte så lätt alla gånger och man kan inte vara skärpt och utvilad och snygg och glad varenda jävla dag).

Kommentarer
Postat av: Anna

Näe... det kan man tamefan inte va!

2005-11-24 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0