Hockeyfruar

briljant skrivet att jag kunde skrivit det själv! Go Linda! Go Linda! Go Linda!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tycker nog att det förtjänar en löpsedel, jag. MEN jag tycker att det förtjänar en löpsedel även när den som lägger jobbet på hyllan ett tag heter Sofia och är undersköterska. Det ÄR nåt väldigt fint att lägga sin egen karriär åt sidan för någon annans skull. Oavsett om det är en man eller kvinna som gör det.

2005-11-18 @ 13:16:56
Postat av: Fegon

Det mest tråkiga med Linda Skugge är att hon är så oerhört trångsynt och verkar leva i en bubbla, en kvinna som hon bör inte ödsla sin skrivkunskap till sånt jidderjadder som hon gör. Givetvis har jag skrivit ett inlägg i min blogg om Linda Skugge, men jag försöker inte stärka min åsikt nu, jag är bara ärlig.

2005-11-19 @ 05:40:49
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0