En Riktig Man!

Sibel var helt outstanding i kvällens Idol. "All by myself", och Swartling grät. Igen. Jag tror att han blivit en så stor "favoritman" eller sexsymbol hos kvinnor (läs: mig) just för att han är så otroligt manlig och samtidigt kan visa känslor, gråta inför hur många tittare? Peter Swartling, du är en Riktig Man! Tack Gode Gud för att det finns sådana.

Iron Maiden på svt2 från Ullevi. Min mammas favoritband. (Mamma är 62 år). Run to the hills gillar jag. Det är typ så mkt jag lyssnat på Maiden någonsin. Jag var mer inne på Twisted Sister & WASP på den tiden ;)
Ljuva 80-tal....

Kommentarer
Postat av: anikken

Hur va det där med jämnställdighet nu igen? Ska en man både vara manlig o visa känslor? Jävla idiot. Förspråka inte jämnställdighet när du själv har så jävla stora krav på hur männen ska va. Hoppas du ramlar framför en buss och jag står bredvid med filmkamera.

2005-11-19 @ 20:28:33
Postat av: anikken

Du ger dig inte va? När ska du inse att det du säger inte respekteras av mig. Sen angående hur jag vet om du är feminist eller inte så måste det vara på grund utav dina värderingar och dina angrepp angående min blogg om Linda Skugge (Den Androfobiska Terminatorn). Sen att du själv älskar det hon skriver måste ju även göra dig till FI-anhängare? Eller kanske inte FI-Anhängare, du skriver för bra för att vara en sådan, eftersom det skulle inte förvåna mig om dom utvecklar kroppsbehåring och börjar krysta fram "uuh" istället för ord. Monkeys!

2005-11-20 @ 07:30:22
Postat av: Lejonhjarta

Killen har en bit kvar innan han är en riktig man! (om han någon gång blir det...)

Jag var på Maiden i Göteborg i somras. Stod långt upp på läktaren och har egentligen aldrig varit någon fantast... men det var helt klart en upplevelse som var värd pengarna.

Synd att du skippade Robbie-biljetterna!

2005-12-04 @ 00:28:30
URL: http://lejonhjarta.mine.nu
Postat av: Tesa

Lejonhjarta - jag köpte sittplatser till Robbie faktiskt. Till slut. Hämtade ut dem idag.

2005-12-06 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0