Tennisfilm

Jag letar som en tok efter vita blinkers (fram) till min Corolla. Inte ens på toyotaklubben hade nån aning om var man hittar det. Omöjligt?

Vi bor i en helt vanlig, mellanstor, svensk stad. Utom på sommaren...när den lugna, vanligtvis helt-folktomt-på-vardagar-staden plötsligt förvandlas till Turistorten. Fattar ni hur jobbigt det är? När man ska ner på stan finns det inte en parkeringsplats så långt ögat kan nå. Folk trängs i matbutikerna. Stockholmare, norrmän, tyskar - you name it, we got it! Och på kvällarna är folk fulla och vandaliserar... nej, men gud? Jag låter som ett pensio?!

Förresten blev det inge' Wallstones för mig i fredags. Frågan är om det blev det för någon alls, för när jag åkte förbi folkparken för att glo på folk så var det helt dött. Spelade de för typ 3 pers. eller? Piiinsamt isåfall....
Hur som helst så var det så kallt ute, så jag och sambon föredrog att hyra film istället. Valet föll på Wimbledon, en romantisk komedi med Paul Bettany & Kirsten Dunst. Riktigt bra! Ett riktigt sött par. Men helt ärligt, vem går på att de skulle ens likna proffessionella tennisspelare (med tanke på den fysiska formen)???

För övrigt har jag ätit egen-lagad mat i dag också; Spaghetti och köttfärsås. Mums!


Kommentarer
Postat av: victor

njdscccccccccc

2005-10-18 @ 19:26:36
URL: http://www.torta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0