Lagad mat

Jag åkte till affären och köpte ingredienser till min specialare*. Ni ska veta att jag har varit sååå trött de senaste veckorna, så jag har inte ätit mat som jag själv lagat på....hur länge som helst!!
Såg just Alanis Morissette's lya på MTV. Hon hade som små altare överallt i lägenheten, i varenda hörn. Förutom att lägenheten verkligen var superfin så reagerade jag över hur lycklig hon såg ut. Jag blev själv alldeles harmonisk bara av att titta på henne.
Mätt och belåten, med två missar som suktar efter bacon, tänker jag nu fortsätta kolla på MTV Cribs tills det blir dags att gå till folkparken. The Wallstones spelar ikväll, kan vara kul att se.

Hm... jag kan inte infoga länkar här. Betyder det att jag måste bli betalande medlem först? *suckar*


*Pasta med bacon, körbärstomater och smaksatt creme fraiche.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0