Döda insekter

Igår hittade svärfarsan* en rolig leksak hos sambons syster. Jag vet inte vad den kallas, men den såg ut som ett tennisracket ungefär. Förutom att det ibland gnistrade om den när man viftade i luften med den så att det fastnade en fluga/mygga/annan insekt i den. Electricuted! =) Om det fastnade en riktigt stor insekt så fräste det ordentligt i grejen. Det tyckte han var askul. Tydligen finns den att köpa på $Dollarstore$ för 50 spänn. En sån ska jag ge till min mamma- det skulle hon gilla.

 

Bästa kommentaren igår: "Flugor, de består nog mest av hår, för det blir att lukta bränt hår av dem"

Näst bästa kommentaren: "Myror är äckliga djur" 

 

*Egentligen min sambos plastpappa, men spela roll... 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hallå Tesa, nu finns även jag här :D

*kram*

2005-07-29 @ 21:32:20
Postat av: Loma

...men jag heter Loma, som vanligt ;)

2005-07-29 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0