Böcker

Igår när jag jobbade natt hade jag sovit för lite innan, så jag blev att må väldigt illa och det hela slutade med att jag kräktes och åkte hem. Låt mig säga såhär; det kommer dröja ett tag innan jag äter spaghetti igen. *usch*

 

Senare när jag hade sovit och mådde bättre bilade jag & sambon hem till våra respektive föräldrar, 14 mil bort. Stannade över dagen, fick mammas efterlängtade mat. Jag hjälpte dem med datorn, visade mamma hur jeopardy och hjärter funkar på internet,  det gillade hon. Sedan spelade vi "Ring så spelar vi" på SR och fick alla 7 rätt, så kanske mamma blir uppringd av programmet på lördag!  

 

Inatt gick det betydligt bättre med jobbet... hoppas det håller i sig tills det är dags att sluta och börja skolan igen. Har just beställt 3 böcker från Akademibokhandeln; Ortodonti, Bettfysiologi och Barntandvård. Can't wait! Aldrig trodde jag det skulle vara så kul att plugga! Men mycket beror nog på tjejerna i klassen som är så goa'! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0