Sjuk

Jag är så förkyld. Åkte till högskolan iaf idag, för annars missar man 2 seminarier och då måste man skriva 2 hemska långa kompletteringsuppgifter istället. Och det orkar jag inte, jag har skrivit så in i h-e mycket rapporter, hemtentor & skit. Feber på seminariet och läraren undrade om jag höll på att svimma. JAG bad om en liten rast. JAG som aldrig gör sånt. Wow liksom. He he. Feber som sagt, glansiga ögon och matt, orkade inte lyssna på diskussionen på seminariet alla vänner lät bara som buller i skallen. Lyckades köra alla 4 milen hem sen utan att somna, bra gjort.

Hemma. Sov ett par timmar. Mådde bättre när jag vaknade, mindre feber kanske. Drack varmt honungsvatten. Åt mackor med kryddost. Chips. Drack the med honung.

Låg i soffan och grät när Agnes vann Idol och hennes vackra röst brast när hon kom till "all my dreams came true" nånting. Lättrörd jag. Och lättroad =)

Väntade på jobbmail hela dagen idag men när jag, nettan & sandra kollade mäjlen på biblioteket innan hemgång så hade inga beslut tagits än.... Så jag/vi väntar en halv vecka till då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0