Omtumlande

Idag har det varit en väldigt omtumlande dag. Jag har fått ett jobberbjudande (jag studerar fortfarande, klar i juni), jag har lagt ut jobb-krokar åt en massa andra håll och fått vissa hintar som gjort mig glad idag. Väldigt glad. Men man ska inte ropa hej....

Jag håller på att läsa en väldigt bra bok. "Små citroner gula" av Kajsa Ingemarsson. Den har väldigt många olika...partier den boken. Som om hon inte kunnat bestämma sig riktigt för vad den egentligen ska handla om. Men iaf, idag var det ett kapitel som fick mig att totalt bryta ihop och gråta floder. Verkligen hulka som ett barn och snyta ut halva hjärnan. Så den är bra. Helt klart.
Mamma....

Sambon hade köpt med sej glögg hem idag. 2 olika sorter, en mer klassisk röd spetsad med cognac och en vit med vaniljvodka. Smakade båda och de var goda.

Sen kikade jag för omväxlings skull in här på min Kära Blogg, och upptäckte att ingen mer och ingen mindre än "Omåomigen"- Pelle Almgren hade googlat på sig själv och hamnat..... HÄR! =) Sånt gillar jag. Roliga sammanträffanden.

Glada dagar.
Intensiva stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0