Om Huselius ikväll

Insider. Ikväll. Kristian Huselius är såååå ledsen för att han inte får spela med de andra pojkarna i tre kronor. Inte ens träna på samma is för bövelen!! Hallå?? Nej, vet ni - jag orkar inte ens skriva alla mina åsikter om Insider och att de ens låter en kille som gjort det han faktiskt gjort, sitta och beklaga sig i tv. Sen säger då tjejen som anmälde hockeykillarna att hon aldrig velat anmäla dem. Men några bryderier måste hon uppenbarligen ha haft angående den kvällen och de upplevelserna, eftersom hennes gynläkare anmälde dem...
Istället för mina åsikter (de jag e för trött just nu för att uttrycka):

Läs här. Och Linda Skugges gamla krönika här.

Kommentarer
Postat av: Martin

Tycker att det inte riktigt klargjorts vad som egentligen hände här...
Både grabbarna och tjejen verkar ju inte vilja delge det.
Och Insider som program.
Tja, dom lägger i alla fall inte på stämningsmusik dom vissa andra "granskande" program...
;)

2005-12-16 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0